fredag 17 februari 2012

Boden

Idag blev det en resa in till Boden. Jag åkte ut till Pontus till en början medan Gunilla gick på stan och gjorde en del inköp. Därefter sågs vi på Opalen. Handlade sedan lite mat på Coop.

Innan vi åkte hem satte vi ett ljus på graven och hälsade också på hos min  moster Rut. Där var också min kusin Ann-Helen och hennes son Ricky.

Om man ska prata om vädret idag så var det ganska kallt, omkrin 20 grader, på morgonen. Så småningom steg temperaturen till ca 10 grader med solsken. Riktigt grann solnedgång.

Just de. Jag höll på att glömma dagens nyhet. I morse ringde min syster Vivi och berättade att hon blivit mormor igen. Josefin hade fött ytterligare en flicka. Så nu är min syster farmor till två flickor och även mormor till två flickor.

Vi ses.

Inga kommentarer: